Pitkästä aikaan istun netissä ilman minkään sorttista päämäärää. Aina, kun olen tullut nettiin on ollut tärkeää lukea sähköpostit, vastata niihin tai sitten lähettää johonkin vielä tärkeämpää sähköpostia. Nyt tuntuu hyvältä, kun saa lukea kaiken maailma juorulehtiä ja nauraa ihmisten / julkkisten örvellykselle. Siinä samalla, kun luen näitä typeriä juoruja, niin tulee otettua itsekin huikkaa olutpullosta. Koskahan mulla olisi ihan aikuisten oikeesti ollut aikaa tai mahdollisuutta siihen, että voisin hyvällä omalla tunnolla heittää lonkkaa ja nauttia elämästä ilman sterssiä. sterssin päätin heittää hetkeksi romukoppaan ja nauttia siitä, että olen ollut opiskelijaedustajana työtehtävissä ja nyt tänään on saanut heittää ihan oikeasti vapaalle. Siitä olen ottanut ilon irti täysin rinnoin. Treffasin tuossa iltapäivällä entisen duunikaverin. Vaikka ei pitkään keretty jutustelemaan, niin siitä huolimatta tuntui hyvältä tavata hänet. Olisi varmaan paljonkin keskusteltavaa, mutta aina tähän asti käynyt niin, että hänellä tai minulla ei ole ollut aikaa kuin "pikatreffeille".

Mutta ihan oikeesti! Tärkeitten ihmisten tapaaminen antaa voimaa, vaikka minkälaisiin koitoksiin. Jopa syyspimeinä!