Markkinointia naisen näkökulmasta: Olet bileissä. Näet siellä aivan jumalaisen ihanan nuoren miehen. Menet hänen luokseen ja sanot: "Olen aika hyvä sängyssä!" Tämä on suoramarkkinointia. Olet bileissä. Näet siellä aivan jumalaisen ihanan nuoren miehen. Menet hänen luokseen ja pyydät hänen puhelinnumeroaan. Seuraavana päivänä soitat hänelle ja sanot: "Olen aika hyvä sängyssä!" Tämä on puhelinmarkkinointia. Olet bileissä. Näet siellä aivan jumalaisen ihanan nuoren miehen. Ystäväsi menee hänen luokseen ja sanoo: "Tuo tuolla takana on aika hyvä sängyssä." Tämä on mainontaa. Olet bileissä. Näet siellä aivan jumalaisen ihanan nuoren miehen. Menet hänen luokseen ja virkistät hänen muistiaan: "Muistatko vielä kun oltiin kaksi viikkoa sitten treffeillä? Muistatko että olen aika hyvä sängyssä?" Tämä on olemassaolevan asiakassuhteen hallintaa ja ylläpitoa. Olet bileissä. Näet siellä aivan jumalaisen ihanan nuoren miehen. Menet hänen luokseen ja sanot: "Olen aika hyvä sängyssä!" Sitten riisut puserosi ja näytät hänelle rintasi. Tämä on tavaramarkkinointia. Olet bileissä. Näet siellä aivan jumalaisen ihanan nuoren miehen. Menet hänen luokseen ja kehut hänen tyylitajuaan ja todella hyvän tuoksuista partavettään. Sitten kaadat hänelle lasin viiniä, sytytät hänelle tupakan ja sanot hänelle "Olen aika hyvä sängyssä!" Tämä on suhdetoimintaa (PR) Markkinointia miehen näkökulmasta: Olet bileissä. Näet siellä aivan jumalaisen ihanan nuoren naisen. Menet hänen luokseen ja sanot hänelle "Olen aika hyvä sängyssä ja sitä paitsi jaksan koko yön yhteenmenoon!" Tämä on harhaanjohtavaa mainontaa, joka on lailla kiellettyä. Entä jos vain kyttää eikä uskalla mennä puhumaan? Selvää piilomainontaa.

242034.jpg