1."Otetaan Sinun autosi."="Minun on täynnä kaljatölkkejä, hampurilaispapereita ja todella tyhjä tankki."

2. "En välitä minkä väriseksi maalaat keittiön."="Niin kauan kun se ei ole, sininen, vihreä, vaaleanpunainen punainen, keltainen, laventelin sininen, harmaa, musta, turkoosi tai mikä muu tahansa väri paitsi valkoinen."

3. "Voinko auttaa päivällisen kanssa?"=Miksei ruoka ole jo pöydässä?"

4. "Oletko laihtunut?"="Ostin juuri viimeisellä 500 markalla johdottoman poran."

5. "Vaimoni ei ymmärrä minua"="Hän on kuullut jo kaikki juttuni ja kyllästynyt niihin."

6. "Se vie niin tuhottoman kauan selittää."="Minulla ei ole harmainta aavistustakaan, miten se toimii."

7. "Saan myöhemmin ylimääräistä liikuntaa"="Kaukosäätimen patterit ovat loppuneet."

8. "Me ollaan myöhässä."="Nyt minulla on oikeutus ajaa kuin hullu."

9. "Hei, luen kaikki klassikot."="Minulle on tullut Playboy vuodesta 1972 lähtien."

10. "Sinä kokkaat kuten äitini aikoinaan."="Hänkin käytti savuhälytintä ruoka-ajastimena."

11."Kyllä minä kuuntelin sinua. Minulla oli juuri muuta mielessäni." ="Ajattelin vain, että olisiko naapurin punapäällä ollenkaan rintaliivejä."

12. "Rakkaani, pidä taukoa. Rehkit liikaa."="En kuule matsin selostusta, kun pölynimuri huutaa."

13. "Sepä mielenkiintoista rakkaani."="Vieläkö sinä urputat jotain?"

14. "Rakkaani, me emme tarvitse mitään materiaa todistaaksemme rakkauttamme."="Unohdin taas hääpäivämme."

15. "Odotat minulta liian paljon"="Haluaisít minun pysyvän hereillä?"

16. "Se on naisten hommaa."="Se on vaikeaa, likaista ja epäkiitollista hommaa."

17. "Menetkö kanssani naimisiin"="Molemmat kämppäkaverini ovat muuttaneet, enkä löydä pesukonetta ja täällä ei ole yhtään kaljaa."

18. "Tiedäthän huonon muistini."="Muistan ulkoa laulun Olen kolmekymppinen, ensimmäisen tyttöystäväni osoitteen ja jokaisen autoni rekisterinumerot, mutta unohdin syntymäpäiväsi."

19. "Ajattelin juuri sinua ja ostin sinulle nämä ruusut."="Näitä myyvä tyttö on todellinen namupala."

20."Jalkapallo on miesten peli"="Naiset ovat yleisesti liian fiksuja pelatakseen sitä."

21. "Kyllä minä autan kotitöissä."="Laitoinhan kerran likaisen pyyhkeen pyykkikoriin."

22. "Mitä tarkoitat, tarvitset uusia vaatteita?"="Vastahan 3 vuotta sitten ostit vaatteita."

23."Ei, jatin paljon bensaa tankkiin."="Saatat juuri ja juuri saada sen käyntiin"

24. "Kuulin kyllä."="Minulla ei ole harmainta aavistustakaan, mitä juuri sanoit ja toivon epätoivoisesti, että voin peittää sen ettet huuda minulle seuraavaa kolmea päivää."

25. "Näytät upealta."="Voi ei, älä kokeile enempää leninkejä. Kuolen nälkään."

26. "Kaipasin sinua."="En löydä sukkiani, lapset ovat nälissään ja vessapaperi on loppunut."

27. "En ole eksynyt. Tiedän tarkalleen missä me olemme."="Kukaan ei tule löytämään meitä elävinä."

28. "Me jaamme kotityöt"="Minä teen sotkut ja vaimo siivoaa ne."

29. "Tämä suhde on käymässä vakavaksi."="Pidän sinusta enemmän, kuin autostani."

30. "Minä kierrätän."="Voisimme maksaa vuokran tyhjistä pulloista saamillamme rahoilla."

31. "Tietenkin pidän siitä. Näytät upealta."="Hemmetin ämmä, mitä ihmettä sinä olet mennyt tekemään."

32. "Se on hyvää viiniä."="Oli hyllyssä ensimmäisenä."

242060.jpg