Tavallaan se on "pakko" myöntää ja tuoda julki, että erilaisista blogeista tulee riipuvaiseksi. Sitä tulee seurattua erittäin tiivisti muutamien henkilöiden blogeja sekä omaansa tulee täytettyä. Omam blogin seuraaminen on aina kiinnostavaa, kun haluan tietää, että kuinka moni sitä seuraa tai käy muuten vain silloin tällöin lukemassa kirjoituksiani. Eihän nämä kirjoitukseni, niin maata mullistavia ole, mutta hyvä tapa tuoda julki erilaisia asioita ja harjoitella kirjoittamista. Minua muutamaan otteeseen on houkuteltu laittamaan Netlogiin oma profiili. Pitkä harkinnan ja tutustumisen jälkeen sitten laitoin sinne oman profiilin. Tänään sieeläkin tuli vierailtua. Ensimmäisenä tuli katsottua, että mitä Valokeilasta löytyy. Valokeilan kautta sitten eksyin  Mithcrabanin blogiin, jossa oli pienoinen kysely. Välillä tulee ihmetelleeksi, että mitä kivaa niissä on. Mutta samaan hengenvetoon täytyy myöntää, että niissä kyselyissä, arvonnoissa yms. on omalla tavalla viehätystäkin. Sellaisista tulee hieman sellainen juupas-eipäs -fiilinki. Mutta samalla se mielenkiinto omaa blogia kohtaan, että kuinka moni käy vieralemassa, mahdollisesti jopa vastaamassa tai kommentoimassa. Mutta siitä huolimatta tai juuri sen vuoksi minä sorru jatkamaan tätä Mithcrabanin kyselyä. Vastata voi sitten kommentointikentässä. Ohjeeksi vielä sen verran, että laittakaa kysymyksen numero vastauksen alkuun.

01.  Kuka olet?
02. Olemmeko ystäviä vai millainen on suhteesi minuun?
03. Koska ja miten tapasimme?
04. Mikä on paras ja pahin luonteenpiirteeni?
05. Uskaltaisitko halata minua?
06. Anna minulle lempinimi, ja kerro miksi valitsit juuri sen?
07. Kuvaile minua yhdellä sanalla
08. Mikä oli ensivaikutelmasi minusta?
09. Oletko edelleen samaa mieltä?
10. Mikä muistuttaa sinua minusta?
11. Jos voisit antaa minulle mitä tahansa, mitä se olisi?
12. Miten hyvin tunnet minut?
13. Koska näimme viimeksi?
14. Halusitko joskus kertoa minulle jotain, mitä et ole pystynyt kertomaan?
15. Aioitko pistää tämän blogiisi ja katsoa, mitä minä kertoisin sinusta!